تاثیر بسته بندی محصولات در بازاریابی و فروش
با توجه به اهمیت بسته بندی نباید برای کاهش قیمت محصول از کیفیت بسته بندی چشم پوشی کرد چرا که گاها خسارتی که در اثر خرابی محصول در زمان حمل و نقل صورت می پذیرد بیشتر از صرفه جوی ما میشود.
با این حال رعایت مواردی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت می توانیم تا حدی قیمت تمام شده بسته بندی را مدیریت کند.
همانگونه که گفته شد قرار نیست کیفیت را فدای قیمت کمتر کنیم ولی از طرف دیگر هم قرار نیست برای کیفیت بیش از حد، هزینه اضافه پرداخت کنیم.
با توجه به تنوع تولید مواد اولیه و از طرفی تعداد تولیدکنندگان فراوان می توان با مشاوره گرفتن از آنها بهترین جنس بسته بندی را از هردو جنبه قیمت و کیفیت پیدا نمود.
بسته بندی باید به گونه ای باشد که از سلامت محصول اطمینان حاصل کند. اگر بسته بندی مناسب نباشد، محصول آسیب دیده، باعث نارضایتی مشتریان و عودت کالا می شود.
پس برای جلوگیری از این گونه ضررها، بسته بندی باید به گونه ای باشد که قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد.
یک بسته بندی مناسب و استاندارد باید شرایط و ویژگی ای متفاوتی داشته باشد.
عواملی وجود دارد که به این معنی است که عدم توجه به آن، باعث افزایش قیمت بسته بندی می شود.
در این مقاله در مورد مهم ترین عوامل موثر بر قیمت بسته بندی صحبت می کنیم.
اهمیت و مزایای بسته بندی
سعی کنید در هنگام خرید و سفارش بسته بندی مدنظر خود تمامی فاکتورهای موجود را بررسی نمایید و از بین آنها بهترین بسته بندی را از معتبرترین و بروزترین شرکت کارتن سازی تهیه نمایید.
شرکت کارتن سازی مسعود یکی از مجهزترین کارخانههای کارتن سازی تهران با بیش از ۴۰ سال تجربه یکی از تولیدکنندگان کارتن مقوایی در تهران میباشد که قابلیت ارسال تولیدات خود را به سرتاسر ایران عزیزمان دارد.
گاهی اوقات مردم بیشتر به کیفیت بسته بندی اهمیت می دهند. این موضوع تاثیر خاصی بر جذابیت بسته بندی یا سلامت محصول ندارد.
به همین دلیل بهتر است در انتخاب نوع و جنس بسته بندی، بهترین و مناسب ترین نوع را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد بسته بندی مناسبی داشته باشید و هزینه زیادی برای آن پرداخت نکنید. همچنین اندازه بسته بندی نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید.